Bridge under a dophine


Igår var det minst sagt en aktiv dag... vi målade taket, varav jag blev vit prickigt precis över hela mig.. men inget en dusch inte kunde motverka. Vi tvättade ALLT vi kunde hitta i lägenheten, inklusive kuddar och täckena, så vi sov som riktiga gudar inatt!
Vi har även börjat fixa med elen nu, och efter det så är allt klart!! Fy vad underbart! Sen på Måndag morgon kommer köket och det är bara att montera ihop!!! Oh vad vi längtar till det!! Sen blir det "ögon shopping".. eftersom vi måste bestämma vilket kakel vi ska ha. Men det blir ändå helt underbart bara att ha satt upp själva köket... så man får alla saker på rättan plats.

Idag har man varit flyttgubbe med pappsen och bror min.. för damen man bodde med innan karln hade fixat nya möbler och ville ha lite space. Så vi har åkt och slängt skrot och ska frakta iväg resten. Jag hämtade även mina cd skivor.. ohh vad jag alltid haft bra musik smak! Ska hem och föra över musiken till min dator också. Det är faktiskt bra att ha kvar cd skivor eftersom de oftast finns bra låtar på dom, som man självklart inte vet vad varken låten eller artisten heter, eftersom man aldrig skrev det på skivorna.....

Snart ska man hem till byggplatsen igen , stöka på och förhoppningsvis kunna röja undan så att ställen blir beboligt

.
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0