christmas

Konstig rubrik, jag vet! Men de känns som dagarna innan julafton nu. För på måndag förmiddag mellan 7-11 kommer vårat nya kök!!!!!!!! Fan, har levt utan kök länge nu känns de som. Och de enda som är bra med de är att man lär sig hur mycke man kan göra i mikron...:) Idag ska jag och C dra om elen i köket. Shit va mycke man lär sig. Jag kanske till och med kommer att bli kallad händig nån gång i framtiden när man stökat på tillräckligt. Eller, ja när lillprinsen blir såpass gammal att han behöver hjälp med nåt i sin lägenhet eller nåt så måste man ju kunna hjälpa honom! Det är en pappas plikt tycker jag:)

Och nu är man långledig oxå. Slutade jobbet imorse och eftersom de är röd dag denna vecka så slutar eleverna skolan idag. Summa sumarum, jag är långledig!

Förresten, tack för ett mysigt välkomnande hem gumman;) Du får mig verkligen att må så bra! Puss mitt hjärta

// U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0