Didn´t mean to make you cry


Renoveringen är i full rulle. Köket kommer den 25, och allt ska vara klart tills dess. Igår och idag målade jag väggarna lite. Det är inte alls speciellt mycket spackling och måleri kvar egentligen... det jobbigaste blir att måla taket.. puh, finns det något värre? Men efter den här helgen skulle jag kunna tro att allt i köket är klart och det endast återstår taket och golvet. Vi hann även med besök av J och kikade på en film, åt ett ton med popcorn och 3 kilo godis!

Idag fick jag reda på att jag måste komplettera en av mina inlämningsuppgifter, suck , suck, suck!MEN! Som tur är, så behövs den inte inkomma förrän den 25 Augusti, så jag behöver inte känna någon stress för den uppgiften just nu, härligt! Sen återstår det bara att se om den senaste tentan blir godkänd eller inte..

Idag tänkte jag ta en lång promenad, troligtvis till Frösön.. men måste först kolla upp så man blir välkomnad någonstans med en kaffe. Annars är inte den långa mödan mycket värt.




     1/1 2009

Sen är det faktiskt så att jag har den underbaraste killen i hela världen!
Han får mig alltid att må så bra, och är helt fantastisk!
Det är så underbart att somna bredvid honom varje natt
( utom undantagen då han jobbar) Men nätterna utan honom är inte alls lika bra.
Älskar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: ubbe

Oh, va du är goo..älskar dig mest!!

2009-05-13 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0