God morgon!


Nu har man sovit hela natten! Både igår och idag sov jag hur länge som helst.. det är inte bra. Man får bara ont i kropp och knopp och är lite små pömsig. Idag tvingade min stackars karl att ta morgon svängen med hundarna... fast han hade sovmorgon idag... men han kom upp, ut, in och somnade igen som tur var.
Igår träffade jag Lis, har inte träffat henne på alldeles för länge! Hon och jag har varit vänner sen 3 års ålder, och håller fortfarande ihop. En lång historia kort.. hon flyttade till Kalix med sin mamma när vi var ca 8-10 år och har bott där sedan dess. Självklart har jag varit och hälsat på och vi har setts när hon kommit ner för att hälsa på sin pappa och mig.
Men ju äldre man blir så uppkommer ju fler hinder, man jobbar konstiga tider, man åker bort, ja man kan göra en massa saker för att vara totalt upptagen. Så det är inte varje gång vi ses... men i snitt kan man väl säga att det blir 1 gång per år.
Men tacka gud för riktiga vänner. Fasen jag skulle nog bojkotta alla vännerna om jag hade krav, eller måste höra av mig till dem så att dom inte ska "glömma bort mig". Neä, vänner ska man veta var man har oavsett, sen är det helt upp till var och en hur ofta man hörs eller ses. Det enda kravet jag har är att man ska ställa upp i vått och torrt!

Idag ska jag läsa på ännu mera, för snart är tentan.. usch.. man får en dålig känsla i magen... tenta...Jag är ju bara en liten prick, hur fasen tror dom att jag ska klara något så propert som en tenta?!
Sen var det konstigt att jag får veta DAGEN och DATUMET jag ska göra den, men ingen info om tid eller sal... hugaligen... här får man minsan luska ut allting själv för att få koll på lägen.


Nu ska lillHanna ordna med en kaffe och ta en micropizza.!

Kommentarer
Postat av: Paulina

tack så mycket :D jag känner mej rätt nöjd med hallen! har ni bott där längre? :)

2009-05-07 @ 12:30:37
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Paulina

okej så hade vi med det! :)

2009-05-07 @ 20:33:07
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0