I think I took too much



Nu är den ljuvliga helgen här! Förutom att hjärtat ska jobba idag, så det känns som en helt vanlig vardag.I torsdags så var vi hemma i hemmet, och grillade på gården med en massa härligt folk! Och självfallet så dracks det öl och annat mumma. Det började med en riktigt söt drink och hockey, innan man begav sig ut till grillen... Sverige förlorade om det nu var någon som missade det.. men, ingen överasskning för min del, eftersom jag visste det innan matchen började, hehe. Efter festandet var slut i hemmet så begav vi oss för inkräktning hos grannen, sedan hem och kojja i sängen.
En riktigt trevlig kväll! Hann dock inte se skymten av någon majbrasa.
Men nu märker man att sommaren är här, det är varmt, soligt och träden börjar göra sig av med det bruna,
trista grå, och välkomnar det vackra gröna!!


Nelly är ju hos mamms och papps i stugan och man saknar ihjäl sig efter skruttan!!! Hon kommer hem imorgon eller på Måndag, men det känns som en evighet. Vaddå inte behöva kliva upp och gå ut med någon kissnödig sötnos? Vaddå inte ha någon sötnos springandes runt i lägenheten? vaddå inte ha någon gosknul att pussa och krama ihjäl?
Fan hon är ju min lilla bebis!
Syrran och A har köpt en ny liten bebis i helgen också, en Rottweiler, skit söt var han! Längtar tills jag får träffa han.
Ikväll blir det en lugn kväll med Robinson.. Ja, jag vet att jag/vi kanske är lite knäpp.. men som ordspråket säger... "Once you pop, you can´t stop."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0