Looking at my


Åh suck suck suck! Fy fan hur här ser ut, det ser värre ut än ett bombnedslag.. och det finns MASSOR att göra. Dock är många av sakerna svåra att göra själv... man vill ju inte själv behöva ta på sig skulden om man borrar helt åt h*lvete, hehe. Jag ska väl snart få till något, men jag tycker aldrig saker blir bra.. det lilla jag gjort på morgonen. Det är nästan omöjligt att vara själv. När det kommer hit en människa till, så man är 2, då blir det ett jädra duracellrace.

.... måste även säga en sak om gångjärnen................anledningen att det tog sån förbannad lång tid var att jag av misstag försöka våldföra mig på dom åt fel håll.
Ska försöka fixa fler bilder  sen, för det händer grejer varje dag! Det känns dock som om den här dagen kommer gå ut på att jag ligger i soffan och tycker synd om mig själv för jag inte kan göra något själv. Återstår att se!






Nu ska jag fortsätta med kaffet!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0