Now I see changes


God morgon!! gaaah! Vad det känns som om man sovit länge. Man känner sig helt slut, imorgon ska jag kliva upp före 9 så jag kanske kan slippa den här över-sovda-kroppen.
Jag drömde en sjuk dröm inatt iallafall. Jag har vaknat sisådär hundra gånger. Det sista jag minns var att vi var på ett torg kan man säga, och man fick inte göra någonting där om man inte vägde 50 kg eller mindre. Men tack till mina drömmar, för det gjorde jag! 50 prick! Så jag kunde göra allt som hände där.
Jag och dom jag var med tyckte att 2 killar var obehagliga eftersom dom följde efter oss, så vi sprang till ambassaden och bad dom rädda oss. Vi ville ha skyddstillsyn och inskaffa besöksförbud mot killarna. Vi tolkade ryskan och fick godkänt. Dock sprang pojkarna efter oss iallafall. Så vi hamnade i ett stort tält där det var uppdukat för middag. Där stannade vi. Efter ett tag dyker James från Metallica upp och ska hålla en konsert på mitt bord. Det var inte direkt något publik där, utan jag och 3 till. Han hade bar överkropp och skulle köra en special snyftare och ville då att jag skulle lägga mig på han. Sagt och gjort, där låg jag. Och jag snyftade. Helt plötsligt så ska han till och ha sex med mig (?). Och han förvandlas till djävulen! Där ligger jag och snurrar runt på bordet med en djävul framför mig. Sen säger han att han måste ha butt sex med dom han varit med. Lilla jag är chockad som bara den, börjar skrika och springer fort som fan. Efter mig har jag djävulen James efter mig....

Puh! Där vaknade jag.. jag drömmer helt sjuka drömmar ibland, jag vet. Men det var på tok mycket läskigare än vad det låter. Men så är det ju alltid.

Nu ska man ta det lugnt innan man ska ordna massa vett idag.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0