Someone like me


Åh evighetsgöra det här! Älsklingen kom iallafall hem på lunch, så man hann träffa han innan han begav sig på sitt mördarpass.  Idag är 3:e dagen som man knappt sovit en blund.. man har klivit upp tidigare än tuppen, och kroppen och knoppen har varit så sjukt trött.
Jag har iallafall skruvat i lite hyllor, samt en dörr..ikea skafferi med en dörr som man skjuter rakt ut.. jobbigt värre.. bruksanvisningen var återigen fel! ( Obs, jag gör aldrig fel), men nu sitter rackarn på plats iallafall!
Jag har även raggat till mig hjälp idag också.. så det går undan!!! 3:e dagen idag, och ena sidan kan klassas som klar dock inte alla detaljer, men det kommer. Andra sidan är överskåpen klara( utom detaljerna) och ikväll ska vi sätta fast underskåpen samt såga till och lägga på bänkskivan. Hålet för diskho, spis och blandaren, vatteninkopplingen osv kommer att ske under morgondagen..så den stora frågan. Kan vi klara av att bygga klart ett Ikea kök på mindre än 7 dagar?!

Här kommer lite mer aktuella bilder.




Tadaa!! Sidan som kan klassas mer eller mindre klar!




/H

Kommentarer
Postat av: Diana

Det kommer bli så snyggt! jag är så Avis på er..!! Puss på er!!

2009-05-29 @ 13:26:38
URL: http://mylifediana.blogg.se/
Postat av: ubbe

Hihi..ja, nu är de bara att komma hit och kika på resten oxå:)

2009-05-30 @ 09:35:28
URL: http://ubbeohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0