Thingaling tingaling


Ja, vem fan får inte den låten på huvudet nästan mitt i natten? Hehe..
Neä, men nu är jag ganska precis hemkommen ifrån grannen, drack en kopp kaffe, tjattrade och kikade på eurovision. På Lördag kommer jag att kolla på den OCH lyssna.. för idag hörde jag inte ett knyst 99% av fallen.
Jag funderade på om jag skulle måla lite mer i vårt , (snart) , färdiga kök. Eller åtminstonde snart färdiga "stammen" innan själva köket anländer. Men beslöt mig för att hoppa i duschen, slänga på mig mjukisarna och göra något annat. Klockan är ju egentligen ganska sent, så jag ska väl slå på en film om ett tag, Men först, lite dator!
Jag börjar bli små less på att städa varje dag nu, men det M Å S T E göras! För det går inte att leva i damm.. eftersom vi succesivt spacklar och slipar... så mitt mål är att uträtta sista slipningarna och sista spacklingarna under morgondagen, för att kunna fokusera på målning och lägga golv.. som inte smutsar ner varenda centimeter av lägenheten.

När man inte har så mycket att göra och inte är redo för sängen så är datorn en väldigt nice vän.. och jisses.. läsa bloggar är alltid kul, men hjälp mig och skjut mig gränslande över sängen! Ibland får mitt förstånd och tankesätt en riktig snetändning.. vissa personer som har bloggar och är "kända" är helt sjuka.. kommer dock inte nämna namn..
Men deras syfte och mål här i livet är att vara blondare än en vit matta(??!), vara brunare än den svartaste (ursäkta ordvalet) neger, vara smalare än Nicole richies lillfinger och smeta in läpparna i det vulgäraste kärringrosa läppstiftet som finns på marknaden. Hmm.. och hur lyckas damerna med uppdragen?
-Jo, dom bleker håret sisådär varje dag + slänger in långt blont löshår, solar 30 minuter solarium varje dag och solduschar en gång i månaden. För att verkligen lyckas få till den perfekta brännan, smetar dom in ansiktet med brunkräm a lá svart. Toppen på i:et för att lyckas bli en eftertraktad barbie i deras ögon, kan inte lyckas utan den perfekta kroppen.. så för att lyckas krävs ingen träning eller diet, utan en mer naturlig metod. Tillåt mig citera...".. Jag tycker inte om SMAKEN på mat. Jag äter inte för att det är gott, jag äter för att överleva..".. "Jag har inte anorexia eller något, men ibland tar det flera dagar innan jag äter. Och dom dagarna jag äter kan jag äta VAD jag VILL, hur MYCKET jag vill.. " etc etc..

Suck.. det är både upprörande och skrattretande..
Man kanske kan påstå att jag tappat flötet, men att inte tycka om SMAKEN på NÅGON mat? Och att inte ha någon ätstörning om man inte äter på vissa dagar och äter VAD man vill, hur MYCKET man vill vissa dagar? Vad kallas egentligen det om man får fråga?
Jaja, nu ska jag lägga ner, men man vill ju bara banka in lite massa även kallad hjärna, innanför skallbenet.

Kommentarer
Postat av: Diana

Ha ha så sant, Så sant!! Ha ha

2009-05-16 @ 14:54:23
URL: http://mylifediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0