those were the days

Igår va jag på begravningen på min vän Micke som gick bort för några veckor sen. Otroligt fin och vacker ceremoni. Har aldrig varit på en borgerlig begravning förut. De va väldigt skönt att ta farväl och försöka gå vidare i livet. Jag kommer att komma ihåg honom som en otroligt öppen och varm människa som alltid hade ett leende på läpparna. Sen på kvällen gick vi ut och tog nån öl och pratade minnen. Såå kul att få träffa sina ungdomsvänner som man inte sett på flera år igen! Vilka tokar alltså!;) Kändes som att vi inte hade varit ifrån varandra någonting. Men de är väl så  när man är nära vänner..att man inte behöver prata med varandra på länge men sen när man träffas så är allt som vanligt. Och nu när en så här tragisk sak händer så får man perspektiv på saker som är viktiga här i livet. Kärleken förstås! Och vännerna som jag har sen jag va ung(länge sen alltså;)) ja, dom betyder otroligt mycke oxå! Och nu har vi lovat varandra att bli bra på att hålla kontakten och att ses MINST en gång per år för att umgås och minnas Micke. Så, här är till er mina vänner. ÄLSKAR ER!

Och tack Hanna för att du alltid finns mig när jag behöver de som mest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0