We´re living on the edge


Man får fasen spunk på datorer ibland! Jag hatar när saker och ting inte går som JAG vill! och datorerna ville absolut inte samma sak som mig igår och idag.. förrän nu.
Igår var en härlig dag! Sov tills jag vaknade.. hade dock en sjuk dröm. Men drog med hundarna på en långpromenad i skogen. Vi promenerade i 1 och en halv timme- 45 minuter, riktigt skönt! Sen att vädret inte var perfekt är skitesamma.
Även idag begav vi oss ut i skogen, då på en mer hund-motionerings-promenad än en människo-och-hund-motionerings-promenad. Men lika mysigt var det!

Nu har man ju kommit till den punkt att gubben inser mina "brister".. ..egentligen har jag inga.. jag har ju klarat av att leva med mig själv bra många år nu. Men det är ju så att jag skulle kunna kallas fumlig. Men samtidigt så är jag inte det... ja visst jag kan tappa saker titt som tätt, jag kan spilla lite då och då, jag kan ramla/sparka in/gå in i saker ibland. Men.. vem gör inte det? Men jag är inte bitter, jag vet väl att jag är en liten flams pelle.

Ikväll ska jag och bruttsen är middag på Eastern, mm, jag totalt ÄLSKAR kina mat... eller ja buffen älskar jag! Och sushi.. innan man är mätt!! Mm Mm Mm!!! Munnen värmer upp sig inför kvällsakten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0