You´re not on the mens team

Åh fy fan vad jag hatar djurplågeri! Usch... man blir ju helt galet knäpp när man kollar på sånna kort, ser om sånt eller hör om sånt. Dom små söta djuren som bara finns, men som blir så äckligt illa behandlade av vissa fula icke-livs-värdiga människor!! Tvi tvi tvi!!!Man ska inte ens kolla på sånt, men det är svårt att kolla bort när det väl dyker upp i ens ansikte.

Nu ska jag se på Hells Kitchen och drömma om all mat dom lagar! MMM! Tänk om jag vore jury där??!!! Inte en jävel skulle bli underkänd! Just nu är det hamburgare som spökar i mitt huvud. Mumms!                                                                                                                            









Kommentarer
Postat av: Helena

vi har fått lägenhet på körf'ltet:) vi väntar bara på o bli godkända nu:) vi ska o titta på den 1:a eller 2:a juni sen kan vi flytta in:)krama

2009-05-20 @ 07:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0