Åh vilken lycka!


Ja, jag vet att jag är tjatig, men det hör till kvinnans natur!! Men nu börjar saker verkligen att rulla framåt..om 2 veckor bor vi i nya lägenheten, vilket innebär att vi kommer ha superfint på JUL!
Vi kommer kunna slänga upp granen, julstjärnor, adventsljusstakar, pepparkakshus.. ha glöggkvällar, baka lussebullar och allt som hör julen till!!
Usch jag är så lycklig att jag kan spricka! Och så ska man ju som välbekant- Bli lägenhetsägare!!

Inte fan trodde jag, för ett år sen att jag skulle bli lägenhetsägare! Det trodde jag skulle få vänta minst 5 år till. Men här är vi. Enormt många vuxenpoäng!
December kommer vara den lyckligaste månaden det här året! Av enormt många olika anledningar, bland annat flytten till nya lägenheten och att jag och hjärtat firar vår 1 års FÖRLOVNING och 1 år och 3 månader tillsammans!!

Huga, jag är så där oförskämt lycklig!!


Jag har det verkligen SÅ JÄVLA BRA PÅ ALLA SÄTT OCH VIS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0