De gick lá bra!


Jo det gick minsann bra på alla vis igår. Dock är jag inte såå förtjust i att höra samma saker om och om och om igen. Men nu vet jag iallafall att möjligheterna till jobb kommer att framträda. Däremot så får jag snällt vänta på mitt personliga möte till i slutet på November... suck.

Igår gick fotograferingen av lägenheten jättebra! ( tydligen ) Åh jag längtar till imorgon så man får se på korten!! Synd att dom inte kunde bli inlgada redan idag!! Men men..

Idag ska jag nog bara ha en lugn dag.. för igår var det hektiskt.. vi hann även med att storhandla. Men såklart så glömde vi en av de viktigaste sakerna- maskindiskmedel!!!!
Så vi måste iväg en sväng på affären idag med..

Nu ska morgonkaffet ta slut i min kopp!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0