Ett barn som väntar på nått gott...

.. VÄNTAR ALLTID FÖR LÄNGE!!!

Nu har saker verkligen börjat hända... idag har folk budat för sitt liv.. och som tur är så har budet börjat skjuta i höjd! Vi har kommit över det lägsta beloppet nu ( dvs, lägsta tänkbara summa som vi (Ubbe) skulle tänka oss att sälja för ), och det känns förbaskat bra!!
Så jag tippar på att vi senast i slutet av den här veckan vet NÄR vi kan flytta och även har sålt denna! Vilket känns förbannad jävla bra om jag får säga det själv!!!!!

Och eftersom vi börjar knappa in oss så har lilla jag förberett vad som komma skall. Jag köper tillbaka sko och hatthyllan som jag och Jeanette köpte.. så nu behöver vi inte fundera på det längre!!
Nu är det bara vissa saker som behövs:



Sko och hatthylla
Soffa
En till tv
Ny stor spegel
Hylla till badrummet
Micro
Vattenkokare
Duschdraperi


Ja, det är väl det som vi verkligen BEHÖVER.. sen är det såklart lite pysselgrejer som behövs. Och sånt kan man alltid lite "pö-on-pö". Och  duktig och cool som man är.. så vet jag redan nu var man kan finna grejerna!! Eller ja.. allt utom tvn och soffan. Men det minst viktiga är ju tvn.. den kan man leva utan ett tag till, man klarar sig ju fint med en också!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0