Fredagsmyys!

Åh, vem kan bli less på den där perfekta formulerade låten!?
Äntligen helg, ( blir fortfarande brydd när JAG ser framemot helger, när jag alltid är "ledig" )och ikväll tror jag det blir lugnt, vi ska tvätta!! Vi har gjort det igen! Väntat alldeles för länge med tvätten! MEN den här gången har vi en bra anledning.. vi har haft fullt upp i renovering, städ och allt vad det heter.
Imorgon ska hjärtat ta med mig ut på DEJT! Ska bli riktigt spännande!! Hihi.. så vi får se vad som hittas på och om herrn lyckas flörta till sig en godnattpuss;)

Idag fyller mitt kusin barn 1 år! Och imorgon ska vi dit på kalas!

                                                                        
                                                                            Grattis Tilde!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0