Halften död


Huga ligen! Idag har jag verkligen inte varit på topp! Jag har känt mig lite hängig.. och det passade ju perfekt idag eftersom man ska tvätta då gubben jobbar- NOT!
Men här hänger man i! Och snart ska det sista få torka sen är lidandet slut.

Bror min kommer snart och håller mig sällskap, vi ska äta mat tillsammans och bara umgås. Fastän man är så nära så ses man alltför sällan! Dock kan det gälla de flesta, synd, synd! Men man får helt enkelt ta tillfällen i akt!


Och jag KAN INTE släppa mina lyckokänslor för att vi ska flytta!! Åh vad det kliar och pillar i hela mig!
Om en vecka och 3 ( 4 med idag ) så börjar inpackningen i nya boningen!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0