Lite slut


Så nu har man städat här hemma, rent och luktar mumma!! Ubbe och Simon är på bio, lite kvalite tid! Och då passade jag på att rejsa med dammsugare, trasa och mopp! Vi har även bytt sängkläder.. åh vad härligt!!

Nu kunde jag inte längta mer till vår nya lägenhet.. och det är verkligen VÅR.. hihi.. min första lägenhet!! Som man kommer att ÄGA. Härligt!!
Vi har ju slängt Simons säng eftersom han ska ha en ny säng i nya lägenheten.. vilket resulterade i att allihopa får sova i min och Ubbes säng.. vi 2, Simon, Lea och Nelly. Hm!
Dock blev det så att jag somnade på soffan istället.. och tur är det att man har en skön soffa!
För jag är en sån som måste vrida och vänta på mig, dra till mig och dra ifrån mig täcket.. och HELST ska jag antingen LÄSA eller se en FILM tills John blund kryper fram. Och då kändes de ganska jobbigt att sova tillsammans med så många. Det är ju otroligt dumt om mina sovvanor ska förstöra för lillkillen.
Men det är bara mysigt, då blir man väckt tidigt och kan kika på barnprogram tillsammans!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0