Men är det bara jag?


Som har lyckats med att börja läsa vissa "kändis" bloggar? Ni vet dom dära som är med på radio, tv och allt vad det är. Allt för att få visa sig så mycket som möjligt och bli känd.
Jag vet och jag vet, att det är JAG som bestämmer vilka sidor jag ska gå in på, vad jag ska se och vad jag ska läsa.

Men ibland är det lite svårt.. är jag lite seg och göralös så brukar jag läsa bloggar..
Men man blir ju sååå galen på dom där "kända" fenomenen! Ojoj, skulle aldrig för ONE MILLION DOLLAR, marknadsföra mig själv på ett dåligt sätt, för att få ut pengar och ehm - kändisskap(?)

Nog om det.. man må ju få bli lite aggressiv så här i slutet på veckan..

Idag var man som vanligt, på möte.. Så enormt segt! Jag tycker starkt att jag borde få särbehandling och slippa gå på mötena. Istället få sitta hemma och arbeta med uppgifterna.
För vi är ARBETSLÖSA inte EFTERBLIVNA, vi är VUXNA inte 1-ÅRINGAR. Och med det menar jag.. att varenda litet ord som står på ett papper -( som vi för övrigt får med oss HEM ) berättar och berättar coachen vad det betyder och vad man ska göra.

Jo.. men de e klart.. det är lätt att missförstå vad skriva betyder och innebär.....


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0