Ny vecka!

Jisses, vad tiden bara rinner iväg! Och det känns inte som om alla saker man ska göra minskar.
I helgen har vi tagit det relativt lugnt.. jag och hjärtat var på dejt i Lördags och gick då på bio.. vi såg Flickan som lekte med elden. Och den var bra!! Grymt roligt att det kommit 2 bra SVENSKA filmer!! Längtar redan till nummer 3.

Igår for vi mot krokom och hälsade på Annelie och Semb.. superfint hus dom har köpt! Man blir lite lätt avundsjuk!
Samtidigt så är jag enormt glad och nöjd över VÅR nya lägenhet!! Och jag längtar tills vi kan flytta in!
På Torsdag är första visningen, och förhoppningen är att det inte behövs någon fler, och att lägenheten snabbt blir såld till ett bra pris!

Och idag ska man bege sig till grannen på en kaffe och sedan hem för att städa.. S T O R S T Ä D A  inför visningen.. och vad är bättre än att börja i tid? Juste.

Neä, nu ska jag våldpussa karln!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0