Ren känsla?

Idag har jag varit så JÄVLA äcklig!! hann inte duscha imorse eftersom vi skulle bege oss iväg på möte hos banken... -vilket för övrigt gick kanon!;)
Sen har jag svettats som en gris.. vi slängde iväg Simons säng eftersom han ska få en helt ny! Och jag och pappa ordnade med det sista (?) inför imorgon. Jag har även städat. Och eftersom jag inte tycker om att göra saker halvdant så blev det nära på en STORSTÄDNING..men vad gör det? Jag skulle behöva torka av luckorna i köket.. men just nu orkar jag inte.
Ryggen ska inte behöva lida pin hela tiden. Men imorgon så är det vi som är hemma tillsammans.. vilket innebär MYS och kanske lite ryggbehandling? *blink blink*
Men nu har jag tagit en lång dusch efter några intensiva dagar.. puh! Undra om man överhuvudtaget vågar pusta ut?

Jag kunde inte hålla mig.. jag köpte några kartonger som jag sorterade Simons leksaker i. Och bra blev det.. tillfälligt!! Men dom kommer absolut att användas..troligen till hans leksaker.. men var dom kommer hålla hus får vi se... just nu spelar sånt inte världens roll eftersom vi kommer fixa och trixa med inredningen sen när vi väl HAR flyttat och inte nu innan.


Imorgon ska jag iväg på ett möte igen.. fan!! Vad är det med världen egentligen? Jag har haft all tid i världen och det är just dom 2 senaste veckorna ( inklusive denna ) som alla möten och alla göra saker ägt rum.
Det blir bara till att hålla tummarna för att det blir ett bra möte.
Jag har ju ingen aning om vad det kommer att innebära, annat än vad jag HÖRT.

                                      .... Men som alltid.. jag hoppas på det bästa!


/H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0