Renoveringen fortsätter


Oj! Det känns som om man aldrig kommer bli klar!!! Fast idag kommer pappa och fortsätter med golvet. det har ju faktiskt gått fort. Tapetseringen i hallen tog en kväll.. och golvet kommer att bli klart idag. Jag har tapetserat 2 längder i sovrummet och där återstår bara 1. Hm.. sen är det bara lite små pyssel i köket som ska ordnas.. och sen är vi K L A R!
Så egentligen kan man inte klaga! Idag är det ju det sista rycket.. och imorgon är det städning av hela lägenheten och dan där på så kommer mäklaren och tar kort!!

Imorgon ska vi även iväg på banken och göra det nästsista inför flytten. Så det känns riktigt bra!! Det är ju närmare än vad man tror tills man är LUGNVIKS-BO!

Nu måste jag ta en liten vila.. finns ingenting kvar direkt.. som jag kan klara SJÄLV, jag är ju något händig.. men inte tillräckligt för att ge mig på det som är kvar. Så nu blir det nog till att försöka få undan saker tills pappa kommer ikväll!!


/H

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej vi hade en mindre kris här hemma så därför ja inte hört av mig ddesutom varför vi inte kom,hoppas ni hade en trevlig kväll

2009-11-02 @ 12:32:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0