Slutklämmen


Igår var jag fastän lat-syndromen, riktigt duktig! Det är bara garderoben i sovrummet och Ubbes garderob som är kvar att städas.
Jag la även ut balklänningen för försäljning.. för den kommer jag ju aldrig att använda igen.. så varför ska den ligga och skräpa hemma?
Neä..det är bra dumt. Så nu får man hoppas att någon är intresserad av den, för jag tycker det är enormt dumt att ha kvar saker man inte använder.. det blir bara förstört eller samlar damm. - DUMT!

                


Idag har jag bokat tid för Nellys 1 års vaccination! Tänk att den där lilla saker snart är stor!! Visst saknar man tiden då hon var så förbaskat liten och söt! MEN just nu måste jag erkänna.... jag är så glad att hon blir äldre! Hon är mycket lättare att ha å göra med.. och bättre blir det. Så snart kommer vi ha 2 Lea i hushållet! Haha.. och med det menar jag 2 lugna hundar!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0