Snart, snart snart!

Så kommer pappsen.. men man har väntat otroligt länge! Hatar att inte kunna göra allt själv. För man blir helt galen av att leva under renovering.. ingen kontroll på något.. saker överallt.. stökigt och det värsta av allt... - Det kliar i fingrarna men man KAN INTE göra något eftersom man inte vet exakt hur man ska göra det.
Sen har jag upptäckt att min perfektionist sida är ett problem ibland.. usch! Saker som många inte ser, ser jag. Och det gör det hela ännu värre. Men jag vet att vi ska fokusera på en sak. Bort med massa saker, renovera klart , städa, lägga ut lägenheten, flytta och göra fint i nya boningen!

Sen har vi inte hunnit storhandla mitt i allt.. så vi har typ ingen mat.. så man slängde ihop en hamburgare. Usch! Jag ville  ha riktig mat.. men som vanligt är det FÖR L Å N G T till affären:)

Helt sjukt att det ska vara så förbaskat dåliga program på tvn.. usch för tv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0