Typiskt Måndags göra..


Åh när ska helgerna sluta gå så fort??!
Fan nyss var det Fredag och nu är det en ny vecka.. jisses!
Men men, det innebär en massa göra saker! Och att flytten  närmar sig!

Vi hann med att kika på soffor idag, och jag tror att vi har hittat den vi vill ha i nya lägenheten! En mys-soffa!!!
Tur att vi tycker och tänker så lika! Annars hade man varit illa tvungen att ta tag i hårdhandskarna! Fniss, fniss!

Och tror ni inte att stöken BRULL har varit framme? Jo, tamme faan! SÅ nu när jag äntligen har kommit hem så är det dax att dra igång städningen! Precis efter man har betalat räkningarna. Men när man har betalat räkningarna så får man en sån där underbar KONTROLL på tillvaron. Jag vet exakt hur mycket pengar jag kommer att ha kvar, vad jag kan göra, vad jag kan köpa osv.

Så att betala räkningar behöver inte alltid vara negativt utan de kan även vara nått positivt.



Men hur som haver.. man har minsan H U R, OBS! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRR, mycket som helst man ska göra på så kortans tid... ojoj!
Här kommer man nog hamna på sjukan av , för-mycket-att-göra-som-är-roligt-sjukan.


Men nu ska jag dra upp röven ur soffan , slurpa i mig kaffe och get started!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0