When I grow up!


Brukar strömma ur min mun! Jävla reklamer alltså!! Fattar dom inte att hjärnan blir helt störd efter en dags tv-tittande? Aja.. men lite mer störd gör la inget.

Idag var jag med Magda till mvc kanske? Jaja, här försöker jag iallafall att vara lite duktig och vara nån med fötterna på jorden.. med andra ord så var jag med henne när hon skulle på koll... hur bebben i magen mår. Och allt såg kanonfint ut och hon var N O R M A L!!

När jag kom hem fick jag även veta att vi varit såååå duktiga, att vi till och med missade vårt inbokade möte!
Jag fick även höra att jag skrivit in ett möte på fredag.. och tur var väl de, annars hade jag helt klart glömt det.

Det absolut sjukaste med den här veckan är, att igår skrev JAG EN UTFÖRLIG LAPP om vad jag ska göra Onsdag, Torsdag och Fredag!! Jag kollade min MAIL, KALENDER, MOBIL och i HJÄRNBALKEN.. och ändå så lyckades jag att glömma dom 2 viktigaste händelserna den här veckan!!

Ja, ordning och struktur i all ära (???)


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0