Både och

Nu är det THE vecka, veckan som jag längtat efter! Det kommer vara full rulle varje timma! Idag var det bland annat en stadsrunda och vi lämnade in bilen. Och i veckan är det födelsedagsfirande, viktigt möte, planering, åka iväg och inhämta en del saker, och ehm? Vad fan var det jag skulle göra? Det är en hel del.. kommer inte ens ihåg allt. Det jobbiga är ju egentligen att man ska åt olika håll och kanter.. helst samma dag.
Den här veckan väntar jag även på ett samtal.. som jag hoppas kommer. Dock får det H E M S K T G Ä R N A komma i slutet av veckan och mötet veckan därpå ( pga buzy days ) Men det återstår att se!!

Har tagit bort den där hemska utväxten nu, så livet börjar gå framåt. Imorgon blir det nog till att ordna med pedikyr.. för man behöver fasen inte låta dom där fula jävlarna längst ner på kroppen se värre ut än vad dom redan gör! Usch för fötter!


Oh! Jag längtar , hoppas och håller tummarna så att dom blir blå!!!! VILL VILL VILL VILL!!


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0