BORTA!

Ja,idag är minsann all stress och press borta! Härligt! Snart kommer Lis och umgås med lilla mig.. kul att hon flyttat HEM igen! Nu kan man ju umgås iprincip när som helst! Och det tycker jag om! Svårare var det när hon var uppe i Kalix.. inte kul att ta sig dit, iallafall inte om man åker buss!!!

Nu har iallafall planerna för festen kommit igång och efterfrågan verkar faktiskt finnas! HÄRLIGT!! Fastän den här staden är dödare och tråkigare än helvetet.. men den här gången verkar faktiskt folk längta efter något roligt!
Så nu ser jag framemot kalajset som satan! Riktigt roligt kommer det bli och en salig blandning av alla härliga människor man känner!!:)
Nu ska jag bara ta och hitta min kostym.. men jag tror jag vet vad det kommer att bli, hihi;)


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0