Dax för en paus


Så.. man ska inte slita ihjäl sig bara för att det är städ-Söndag! För övrigt så känns det för jävla bra att inte vara bakis idag! Det är ett helt gäng som ligger hemma halv döende och ångrar dom där sista ölen igår.. men inte jag!
Har nu nästan ordnat klart min karls födelsedag och det känns kanon! Kom på en av presenterna idag så nu är en till del ordnad. Fastän jag känt att jag haft svårt att bestämma mig över presenterna jag håller på med nu så tror jag ändå att det kommer bli bra. Det är ju faktiskt alltid och åter alltid, TANKEN som räknas!
Sen tycker ju J A G att det är förbaskat kul när man lyckas med presenten också!
Men jag tror inte det ska bli några problem.. nu återstår 2 saker jag ska välja mellan... hm! Frågan är vad jag ska välja.. svårt beslut! Men efter veckan så kommer klarheten att uppkommit och jag kommer vara färdig med gåvorna till karln!



... Inge mer singelliv!!


Igår på promenaden så tänkte jag en del ( det är ju så skönt att gå ut själv utan en massa trafik och människor och bara lyssna på bra musik och tänka ). Fan vad livet har ändrats det senaste året, det är helt sjukt!
Och fy fasen vad jobbigt det är att vara singel! Eller iallafall då jag var det, visst det var skitkul att testa på det i vuxna dar men jag tror inte jag hade en stund där pulsen var i vilopuls.. och jag träffade människor exakt varje dag! Man var ute på olika tillställningar mest varje dag och man festade varje helg, gärna Fredag OCH Lördag. Så det var extremt hektiskt! Och ändå hade man inte någon direkt trygghet eller någon ömsesidigt kärlek att komma hem till. En vanlig mys kväll var inte att tänka på. Sen av en slump mitt i allt kaos och festande så lyckades jag finna en sån underbar man.
Men jag tror ingen av oss kunde tro att vi skulle vara så perfekta för varandra..
Och nu ligger jag här i DEN UNDERBARA MANNENS HEM och njuter av att se, röra och umgås med han.
När jag tänker på allt det där så blir jag alldeles varm i kropppen, jag har hittat hem!


/H

Kommentarer
Postat av: ubbe

Oh, du är så otroligt underbar min älskling..älskar dig MEST!!!

2009-10-11 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0