Det är inte lätt att vara liten..

Oline har åkt på HANNA-SJUKAN! Och den är inte lätt att bota minsann! Men idag har jag spenderat dagen med Magda och Oline under eftermiddagen. Trevligt att kunna fördriva dagen med något roligt istället för att bara sitta hemma och glo. För igår städade jag.. och det är ju grymt onödigt att städa 2 dagar i rad!!!
Ikväll jobbar Ubbe natt vilket innebär att jag inte kan se framemot att det dyker upp en karl genom ytterdörren kring 10 tiden. Men skulle det motförmodan göra det så kommer jag att skita på mig, hoppa ut genom balkongen och ringa polisen!!

Nu väntar jag på att klockan ska ticka på och invänta mon fadre för att sedan bege oss.Men vad och vart vi ska är helt onödigt att skriva ut här.. då kommer bara tankar och funderingar vandra runt till er som läser.. så dom som vet dom VET och dom som INTE vet, behöver helt enkelt inte veta!
Så nu sitter jag här och väntar. Och det är trevligt att man lyckades få sällskap!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0