Det var länge sen


Jag var så här rastlös!! Det kliar i hela kroppen och jag tror jag är nära döden! Jag måste verkligen hitta på någonting! Och nu är jag inte rastlös på det sättet att jag behöver gå ut och gå, städa, tvätta, diska, plocka, vika, stryka, springa, bada etc.. utan jag är rastlös av att verkligen ha något att göra! Jag vill träffa folk, hitta på nått! Jag vill ha det som var tänkt för morgondagen! Middag, VÄNNER, vin och prat! Det är vad jag vill. Dessvärre råkade en av dom i en olycka, som lyckligtvis slutade på ett av de bättre sätten!
Jag brukar inte ha ett sånt här sug, men den enorma rastlösheten gör att jag vill.. jag måste!
Visst den här veckan har varit lugnare än dom vanligtvis är.. vilket beror på att jag varit sjuk och därmed ej i skick eller hade ork för någon som helst aktivitet. Kanske därför jag är så sugen på att umgås?
Visst den senaste tiden har ju mina dagar varit relativt enformiga med tanke på att jag varit arbetslös och det verkar inte hända något på arbetsfronten ännu heller förrän i slutet på Oktober. Så jag vill inte vara hemma utan jag vill hem till en vän.. och ha en trevlig kväll helt enkelt, det är vad jag är sugen på! Även en arbetslös dam behöver en paus från tillvaron ibland.. det kanske låter lätt att vara hemma och ha hand om antingen en eller två hundar.. men det är det inte.
Så imorgon vill jag minsann ha det jag vill ha.. punkt.

pfhht! Nu ska jag ta och fiffla lite med nått så man kanske klarar sig ifrån den här krisen, tjingaling!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0