Duracell kanin


Åh, here we go again! Fy faan vad jag känner mig speedad.. usch inge lugn i kropp och knopp ikväll inte! Hade en trevlig stund idag.. som bara blev mer och mer speed liknande, men det är så det kan vara ibland när man vill allt på en gång! Åh faan att det ska finnas problem ibland! Dock är det inga dåliga problem.. men jobbiga.. för psyket kanske? Äh jag vet inte, virrig i huvudet blir och är jag iallafall.
Skönt ändå att ha massor att göra i veckan.. det MÄRKS att jag trivs med "många bollar i luften" för jag blir mer pigg, allert och enormt pratglad.. käften går fasen knappt att stänga! Men det är skönt! Även att jag kan få tankarna bort från annat när man är bokad. Nästa vecka däremot.. de verkar anas en död vecka utan något att se framemot! Förhoppningsvis kan man nog vrida det till något "fartfyllt".

Jag är ENORMT TAGGAT just nu och hoppas på det bästa, men som alltid beredd på det värsta ( som ibland verkar de enda man får vara med om. ) Men nu ska jag se positivt för jag är en enormt positiv och optimistisk människa, och det tänker jag då fan inte sluta med!!

                               Sudda bort negativa tankar...



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0