En Tisdags söndag!


Idag har vi tvätt tid.. och ja vi SKA bli bättre på att boka in oftare! Visst idag gick det relativt fort.. och jag slipper springa upp och ner hela tiden. Men det är ändå jobbigt att tvätta 6 maskiner. Det känns inte som att man hinner gör allt man vill.. och att tvätta allt det där som skulle vara trevligt att tvätta bara för skojs skull är inte aktuellt. För tvätta SKA INTE vara något man bara gör.. utan jag tycker man ska hinna njuta av att få saker rent.. mangla sängkläder.. stryka någon gardin.
Mina ben har levt ett eget liv idag så jag passade på att städa! Och det är P E R F E K T  att göra det samma dag som man ska tvätta.. för då är man ändå pågång.. och alltifrån tvätt till städning är klart!

Så ikväll kan jag verkligen med gott samvete och förhoppningsvis en trött kropp, sitta och njuta i soffan med det obligatoriska kvällsmyset!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0