Härligt att vara tjej!


Inte alltid, men ibland! Idag har jag fixat naglarna, fransk manikyr a´la FET FUSK! Var på stan med Jeanette och kände att det vore trevligt med lite fina naglar för en gångs skull! Nagellack är också något som är förbaskat snyggt när man vill liva upp vardagen men jag har på något vis blivit av med mina ( troligtvis så har jag slängt dom) och har bara ett rött kvar. Det är ju ioförsg skit snyggt! Men jag vill gärna variera mig.
Sen har jag en tendens att ALLTID lyckas nöta på nagellacken samma dag.. vilket gör det hela så jobbigt.. man måste fylla på hela tiden för att det fräscha inte ska förvandlas till något riktigt trashigt. Så för min del fungerar lösisar alldeles ypperligt när jag ska inta franska manikyren!

Så när man är tjej så finns det så mycket man kan göra bara man vill och vågar ! Bland annat naglar..
Vi har en enorm möjlighet att förändra vårt utseende på många olika sätt, som inte män kan... hrm.. eller ska jag säga.. - som män oftast inte gör.
Men det är så härligt att vara ren och fräsch från topp till tå! Så nu är hela jag en het boll ett tag framöver:)


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0