Huga huga!

Oj, vad mycket kaffe det blev idag!! Shit pommes! Men så är det. har haft en otroligt trevlig dag, upp vid 7 så älsklingen fick en liten sovmorgon eftersom han så sällan får det. Hade Måndags mys med tända ljus till frukosten och därefter begav jag mig till Magda. Fick höra något roligt.. Oline hade minsann saknat mig sen igår ( stolt, fniss ), hon hade nämligen sagt mitt namn tidigt på morgonen, och kul är ju det!
Efter en kopp kaffe begav vi oss vidare till caroline och Tilde, mer kaffe, prat och barna-omhändertagande, Kul dag!
Nu är jag hemma och ska förena nytta med nöje.. nämligen sitta vid datorn!!


Helgen...
Den här helgen var Simon-helg.. och dom har en tendens att gå snabbare och snabbare för varje helg! Det händer saker varje helg! I Fredags var vi på badhuset, i Lördags på Djungelhuset och igår var vi till Rörön för att se Magda och Johans nästkommande hem. Och det var fint! Ehm ?.. Eller ja.. i DAGSLÄGET är det en byggarbetsplats men det kommer garanterat att bli superfint! Och enormt fin tomt med mycket natur!
Så vi har haft en riktig kanon helg, som vanligt!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0