Ice-minister, dun dun, dundundundun!

Sjukt bra låt! Men alldeles för längesen man hörde den. Och jag kommer inte ens ihåg om det där är rätta namnet? Men men. Har varit över till Magda och en kaffe med groda till! Mummselimums mums! Och nu inväntar jag karln för att kunna bege mig utan vovvarna till kusinen och hälsa på innan hon ska jobba. Men man får väl se när herrn kommer hem, annars blir det en annan dag helt enkelt.

Åh jag är så förbaskat glad!! Jag har verkligen allt man kan önska sig och allt är av BÄSTA MÖJLIGA KVALITE! Det går inte att ha bättre personer i min närhet än vad jag har! Så nu hoppas jag att mina planer som jag har kommer att gå vägen! För då kommer jag vara ännu lyckligare!!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0