Idag är ingen vanlig dag!

 
Idag fyller hjärtat år! och jag har en del planer för dagen! Ska bli kul. Stackaren har ju fått gått runt och undrat bra länge vad som ska " hända" ikväll. Han fick ju en present alldeles för tidigt.. men jag har svårt att hålla mig, samt att jag var enormt osäker på om den skulle passa. Det var en t-shirt. Sen fick han en annan present imorse och han verkar vara nöjd med sina presenter, vilket känns förbaskat bra!
Ikväll återstår en sak till.. och jag längtar!

Och sen, hoppas jag att jag kan få ha turen med mig!! Ni skulle bara veta vilken lycka det skulle innebära! För oss alla!! Dock kan inte jag bestämma om det kan gå i lås eller ej..men det vore en förbaskat bra extra present till födelsedagsbarnet och en bra sak för oss!


Kommentarer
Postat av: Fruda

Nemen hanna... blir ju nyfiken :) tell us!! pretty please ;)

2009-10-28 @ 11:39:37
URL: http://nfriida.blogg.se/
Postat av: Jessica

hihi vilken rolig present att sjuna in låtar:)

2009-10-28 @ 11:45:42
URL: http://[email protected]
Postat av: hanna

hii ja visst är det lite hemskt:P? Men snart kommer vi att berätta vad det är:):)

2009-10-28 @ 13:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0