Jag dör..

.. precis så känns det! Usch! Jag har ont i ryggen och skulle behöva världens massage! Men det är väldigt dålig tajming med tanke på att gubben jobbar.. men han är snart ledig några dagar.. hehehe. Sen är jag smått illamående.. mest troligt pågrundav att jag är så jävla kass på att äta rätt! JAG ÄR EN FARA FÖR MIG SJÄLV, när jag är SJÄLV. Oftast äter jag något som kallas "lumidd", det vill säga en blandning mellan lunch och middag. Så jag kommer som vanligt var as hungrig ikväll!
Men om man inte direkt är hungrig så ordnar man inte med någon mat, och är man dessutom så enormt lat som jag är när jag är själv så är all mat för jobbig att göra. Allt utom rester eller nudlar.
Jag är 2 personer i 1! För när jag är med Ubbe eller har främmande då är jag minsann alltid duktig när det gäller att laga mat och sånt, det kan även vara kul! Så det är minsann tur att jag inte bor själv.. fast.. nudelindustrin skulle nog tacka!

Och jag längtar tills Ubbe kommer hem för då ska jag visa han en sak! Ojojoj!!

Ska ligga och fortsätta vila lite mer, fastän jag egentligen skulle vilja fixa och trixa hemma.. men nej ingen ork eller lust nu!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0