Jävla förkylning!


Åh det ger aldrig med sig! GRR! Men det är bara att fortsätta som jag gör så kommer det att försvinna en vacker dag. Idag är det tvättdax! Härligt att få allt rent och fint! Fast jag skulle önskat att hjärtat var hemma och hjälpte till, eftersom man mår som man gör.. men det går bra ändå! Idag blir även täcket och kuddarna tvättade-MUMS! Åh så mysigt vi kommer ha det inatt, nytvättat allt á la sängen , renbäddat och nyduschade! Finns få saker som slår det!

Var ute en sväng med Sessan nu och det är otroligt härligt väder! Soligt, lagomt varmt/kallt, fina färger överallt.. ja kanonväder! Så vi drog en sväng och hade det mys vi två. Dock DÖR jag när jag kommer hem.. hela jag lägger av.. näsan rinner som en vattenkran och jag tycker enormt synd om mig själv! MEN tvätten är snart klar och sen kan jag vila.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0