Kanske?


Jag kan ha kommit på vad jag vill.. men jag är inte säker.. hm. Fan vad svårt saker kan vara ibland! Men jag har iallafall slängt iväg ett mail i hopp om hjälp och stöd. För det är inte det lättaste att hastigt och lustigt ändra karriärval(?), om det nu blir så. Men om det någongång ska finnas något som kallas rätt tillfälle att vidga sina vyer och testa på saker så är det NU. Så varför inte? Det är något jag tycker är roligt, man använder sin kropp, det är vanligtvis varierande arbetstider och man får till viss del bestämma sina arbetstider själv.
Så jag hoppas att jag får ett bra svar och jag väntar fortfarande ivert på ett brev, följt av ett samtal.. sen kan det kanske bli så, att jag börjar med detta.. till en början blir det till att testa, sedan får vi se vad som komma skall!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0