Kvällen närmar sig

Så snart ska vi bege oss. Men först måste gubben komma hem.. vilket han borde göra när som helst. Jag har tänkt att jag ska berätta för han när han kommer. För det kan ju vara kul att veta.. så man vet hur man ska se ut eller vad man nu ska säga. Meeenee.. bara för att jag ska berätta VAD vi ska göra betyder INTE att han kommer veta exakt vad det innebär.. hehe. Okej, nu låter det sådär lömskt igen!
Neä, inga konstigheter här inte, men en rolig grej just för han.. som jag nästan till 100 % kan säga att han kommer uppskatta.

OCH som de flesta har listat ut så har det gått kanonbra idag! Älsklingen fick ( en halv ) present till idag!! Som är till oss båda. Och det känns superbra!! Dock lite stressigt, men faan! Vi kommer få igen så mycket mer oavsett.. så man ska inte se en ny möjlighet som en nackdel.. när det egentligen är raka motsatsen!
Så i vårt hushåll är lyckan enorm och leendena sprudlar!! Så nu går vi verkligen mot ännu mer perfekta tider!!

Man har banne mig allt just nu! Okej, inget jobb.. men nu ska vi fan inte gå in på nackdelar.



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0