Lång tid

Gud vad jag underskattar mig själv ibland! Om jag vet att jag ska iväg på något, jobb, möte, träffa en vän mm så kliver jag ALLTID UPP I GOD TID. Så jag ska slippa allt vad stress och glömska heter. Jag ska även kunna sitta och njuta till nyhetsmorgon med kaffe och en macka om jag så önskar. Och man hinner vakna till och bli som folk. Sånna mornar älskar jag! En superbra start på dagen!
Det finns absolut inget värre att ha omkring 10 minuter på sig att klä på sig och göra sig iordning på för att sedan stressa iväg. Fan hela mornarna blir skit och man blir inte pigg förrän på eftermiddagen.
Men! Nu är det så att jag har suttit här i omkring 45 minuter.... och jag ska vara inne i stan 10. det är 50 minuter till.
Så jag verkar tro att min perfekta morgonstart tar väldigt lång tid, när det egentligen rör sig om 1-1 och en halvtimmas tid för sig själv innan man beger sig ut bland folk massorna.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0