Nästa-HELG!


Japp japp.. tiden bara rinner iväg! Idag hade jag enormt trevligt på fiket när man satt och snackade med 2 pinglor som man ser alltöfr sällan! Men det ska det bli ändring på! Vi tycker alla det och handen på hjärtat. INGEN är så pass upptagen att dom ALDRIG kan spendera en ynka timme av en dag!
Idag har jag även klickat hem dressen jag ska ha på mig på halloween! Oh vad roligt det ska bli! Nu är det bara till att hoppas att den kommer att passa! Men det är ju inte hela världen om den inte sitter perfekt. Huvudsaken är att man åtminstone har FANTASI och klär ut sig! Sen om det ser ut som ett rövhål så får det vara så, för jag vet ändå att det alltid finns en person som tycker att jag är den sötaste,gulligaste, snyggaste,hetaste,sexigaste,goaste( och ja ni fattar )i hela världen, och det är det enda som betyder något i min värld! Det jag kom på tycker jag är gulligt, sött, roligt, annorlunda, snyggt och coolt! Så det passade in det här året helt enkelt:)

Nog om det.. imorgon drar vår familjehelg igång, alla kommer vara samlade alltifrån människor till djur. En riktigt pang helg! Vi har en hel del planer så man har som önskat - saker att se fram emot! Härligt!

Neä.. jag tror jag dör.. jag äter i princip ALDRIG godis.. kanske omkring 1- 2 godisbitar i månaden-MAX! Men nu.. ojoj.. vilket suuuuuuuuuuuug!

Btw, jag har den mest otroliga, underbara vovve! Hon har klarat allt idag! Alla krav och förväntningar! Helt underbart, skulle inte gå att vara lyckligare över sessans prestationer!


/H

Kommentarer
Postat av: ubbe

Ja, de vet du gumman....som jag har sagt...De spelar ingen roll vilken tid på dygnet eller vad du har på dig så är du SEXIGAST och VACKRAST!! puss puss

2009-10-16 @ 08:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0