Nu ere..

.. Söndagsmys!! Jag ligger redo i soffan i min finfina pyjamas, tända ljus och inväntar Ensam mamma söker. Ubbe kommer komma precis i tid inför myskvällen!
Härligt! Man ska ju ta det lugnt när man inte är frisk, och man gör det bäst till bra tv program med en älskling tillgänglig.

Har jag berättat att det verkar hända grejer gällande jobb och så? Jo, av någon anledning så HAR FAKTISKT regeringen och alla nissar som ska bestämma över oss Svensson lyckats med något riktigt bra! Så det kommer förhoppningsvis inte dröja länge. Åtminstonde inte tills jag är sysselsatt!

Nu kommer en av tjejerna att försvinna tillsammans med Simon.. men om 2 veckor så!


                                                                                Lea








/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0