Nu måste dom..

.. VINNA!
För ikväll ska vi nämligen se på fotbollen! Och när jag säger vi, så menar jag att även jag ska vara med. Det är ju inte direkt min grej, samtidigt som jag tycker det är mysigt att sitta i soffan tillsammans, med tända ljus och ha det lugnt. Så man kan ju ställa upp för laget.
Eftersom hjärtat är på badminton match nu ( och har varit det hela dagen ) så blir det en sen middag. Allt är iordning gjort så om ett tag ska jag ta och göra det helt färdigt, så får min älskade massa god mat när han kommer hem.
Jag älskar kassler gratängen som jag gör! Okej, som MAMMA gör och som jag har snott! M m m!! Så det blir den och potatis!!

Idag blev min och Nellys promenad lååång.. vi var ute och gick i 2 timmar! Ojojoj! Men det bara blev så.. vi gick och jag kände ett sug efter skogen. Så varför inte. Vi hade ju ändå inget annat för oss och jag hade ipoden i öronen, så tiden nästintill rann iväg. Tok några fina kort på snutten min, men lägger  upp dom senare... sladden är för långt bort.

Det verkar bara vara skit på tv så jag funderar på att snart ta en riktig lång dusch och sedan sätta på mjukisar för att verkligen fullända kvällen?


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0