Ojoj vilken vecka..


Nu så är man här.. och ja man lever!! I Tordags hade vi en trevlig tjejkväll som avslutades på G3! Och det var trevligt.. dock är det inte lika kul att vara på krogen som man kan tycka innan man väl kommer dit. Men det var över ett halv år sen man var ut så det var väl spännande(?). Nackdelen med krogen är att det inte bara är dom man TYCKER OM som är där.. utan även dryga och skadade människor. Jag var ju tvungen att skälla ut en kille som var väldigt otrevlig.

I helgen begav vi oss till stugan och hade det mysigt, lilla jag körde en massa bil.. och jag måste erkänna.. jag är så jävla bra! Däremot så fick jag en förkylning på köpet.. urk.. så jag mår allt annat än på topp idag. Men bättre att vara sjuk nu när man är arbetslös- R I G H T !??
Så veckan kommer vad jag vet hittills, att innehålla bli-frisk-kurer. Idag ska vi vara riktigt onyttiga och äta pizza!! Simon var mer sugen på hamburgare ..so be it!! Men jag ska ha en pizza.. en eeeegen.. som jag kan sitta och smaska på precis HELA KVÄLLEN! Och om jag har tur... så kommer den att finnas här imorgon bitti också.


Känner mig lite smått tvungen att lägga ut några kort.. dels från middagen då jag fyllde år, mitt och hjärtats ettårsdag och från i Torsdags...


  
 


   






Kommentarer
Postat av: Marre

haha hamna me jag å :P ser bara lite trött ut på de där kortet bara :P haha men kul va re :D kram

2009-10-05 @ 16:06:41
URL: http://klenmarlene.blogg.se/
Postat av: hanna

nej nej:P men vafasen man fick ju så klena kort den där kvällen:P

jo de va de:P ja kommer ringa dig imorng jag:P

krtam

2009-10-05 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0