Ojoj

Nu måste jag verkligen kontrollera min otålighet! Ojojoj!! Det verkligen kliar i hela kroppen! Från topp till tå. Men jag måste behärska mig. Jag vet att man inte kan få allt eller göra allt när man precis känner den känslan. Utan man måste lära sig att kontrollera det- vilket jag egentligen hatar!

Jag har även funderat kring hemmet.. vi har ju hallen kvar att göra.. hm kanske skulle ta och ordna till den? För då är i princip allt klart. Och hur skönt skulle inte det vara? Men vi får se när det blir.. det är ju garanterat något som går fort! Hallen är ju inte direkt stor.. så att projektet kommer verkligen inte att bli ligga tärande som köksdelen!!

Nu är det Bonde söker fru!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0