power to the peeps!!

Idag har jag varit iväg och lirat innebandy!! Fan va längesen...men FAN VA KUL!! Även fast jag inte känner mig helt frisk så kunde jag inte låta bli idag:) Har ju lite långledigt nu  så jag får väl kurera mig nu istället...iaf...eleverna har höst lov..vi i personalen har  utbildningsdagar...tisdag och onsdag iaf..resten tänker jag vara ledig!

NU ere slut på veckan de e dags för fredagsmyyyyyyys:) Och ikväll ska vi ta lite vin och äta goo mat...

Gumman och jag har ju börjat övningsköra oxå...Och hon e jätteduktig faktiskt! KÄnner mig väldigt lugn när jag åker med henne...så jag tror hon kommer ta sitt körkort fort!!

ps..vi håller på att göra en grej nu...men vi får se hur det går...avslöjar inget nu:)

/ U

Kommentarer
Postat av: Jessica

ny blir man nyfiken:)

kul att det går bra för dig med övningskörningen:)

2009-10-23 @ 20:41:42
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0