Riktigt mys!


Äntligen är älsklingen ledig några dagar!! Skönt! Och vi har inte några direkta planer.. men lite små saker här och där dör man inte av.
Ikväll har vi bestämt att det blir myskväll med lite snarra!! Mumms! Inte mig emot, eftersom jag är jordens gottegris!! Jag äter något onyttigt MINST 2 gånger i veckan!! Vilket kanske inte är det bästa man kan göra.. men vem fan bryr sig.. så länge jag inte knatar upp till över 65 kilo ( vilket skulle innebära att jag blir överviktig, eftersom jag är väldigt kort ).
Man ska ju faktiskt njuta av livet! Fastän jag vissa dagar och veckor gör olika försök att tagga ner på gottans,
- utan någon vidare framgång.
Men som sagt! Så länge inte någon skada är skedd så.... ja...

                                     
                                                               Våra Hjärtan!

                      

Idag ska vi ordna med lite vuxen grejer.. och jag kommer nog att kolla upp lite små saker.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0