Urrkk

Usch det är verkligen inge kul att vara sjuk! Man gör absolut ingen nytta alls.. och jag trodde jag skulle dö på förmiddagen då det kändes som om hela Sverige ville prata med mig.. usch!
Och visst frisk luft ÄR BRA för en, oavsett vad! M E N! Det är verkligen inge kul att behöva gå ut och gå promenader när man känner sig som ett söndermosat äpple.
Jag har åtminstonde hunnit med att boka tvätt tid.. vilket är bra och strongt gjort av en sjukling. Däremot har jag sett på någon film idag och bara vilat.. inte för att jag känner mig bättre än.. så det krävs tålamod!

Ikväll har jag åtminstonde turen med mig... det är ju Svenska hollywood fruar.
Usch vad jag diggar sånna där program!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0